malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Helgen

Kategori: Adam Fisher Art, Allmänt, Alva, Gården, Hemma, Hälsa, Kaninerna, Långdistansförhållande, Plugget, Träning, Vardag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Lite bilder från fredagen. Den på Alva är från lördagskvällen dock, hon vill ha lockigt hår idag söndag. Vi ska på kalas typ, och efter det kalaset ska Alva på 10 års kalas. Så det blir kul! Klockan är inte ens sju men jag har varit vaken länge redan. Ska försöka gå upp nu kl 7 och fånga dagen. 😉 Alva har tagit bilderna som ni ser, utom på den på sitt eget huvud. 😄

Igår gjorde vi inte så mycket. Hade ut poppan lite, sen for jag och handlade lite. Då beställde jag pizza på samma gång åt mig och Alva. Så gott! Klippte gräset och det blev så fint! Värst när det är så många kvistar på marken... Alva rensade lite ogräs ett tag men sen ville hon gå in. För att avsluta kvällen på bästa sätt, lagade jag popcorn 😄 som om vi fått i oss för lite salt idag...

Idag är det första juli. En sak jag tänkte satsa på denna månad är att springa två gångerna veckan. Vilket betyder att idag borde jag komma iväg på en löptur, få jag har en redan denna vecka. Bara för att komma igång liksom.  

Jaa... annat vet jag inte. Fick ett erbjudande jag gärna skulle ha tackat ja till, men sist och slutligen var jag tvungen att tacka nej. Så har gråtit och sörjt det litegrann denna vecka. Men nya möjligheter kommer väl. 
Adam kommer snart, nedräkningen har börjat.
Ja förresten! Jag ska börja studera till magister i höst! Say what?! Spännande! Wow alltså. Vad håller jag på med?! 

Nu är timmen slagen så jag ska gå ner och koka mig en kaffe nu. 

Puss puss

Kommentera inlägget här: