malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Semester!

Kategori: Allmänt, Alva, Guldkanten, Långdistansförhållande

Min andra semestervecka har börjat på bästa sätt. Men Gud vad varmt. Jag kan inte sova om nätterna. Det är sä galet varmt. Men ska inte klaga för mycket, snart blir det för kallt. 😉

Adam kom hit igår och det var så skönt att se honom igen. Kändes som år sen sist. 💙

Här är lite bilder från de senaste dagarna. Jag orkar inte blogga lika ofta. Fast jag vet att flera är inne och tittar. På instagram kan man ju följa mig, ni som inte har tryckt på följa knappen kan ju göra det 😊 Ser flera som kollar mina instastorys men inte följer, så vore kul bara 😄 mitt insta som är öppet heter manil89 så följ mig där bara! 😄

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Denna och resten av bilderna är från gårdagens träff på holmen. Gud vad fint. Himlen och havet visade sig från sin bästa sida verkligen. 😍 Alva åkta i en flytring efter båten, mitt mammahjärta var i halsgropen och jag tänkte på hur min moster i min barndom brukade ropa "inte längre ut nu!" Och jag knep igen munnen för att bespara Alva den pinsamheten 😂 Nämen ibland blev jag nog lite rädd hehe.

Min förstfödda dotter, mitt hjärta, mitt liv. ❤️

Rosa soffan är magisk och hittas kanske även i år på Halpa Halli. Även Wish har jag hört men kan inte svara på kvalitén där...

Yyteri med mamsen och Alva på tisdagen.

Skröt för nån dag sen åt Adam. Hehe.

(null)

Strandhäng med kusin K och hennes kids. Tältet är magiskt och från Lidl.

Favoritbilden från helgen. ❤️❤️

Yours truly på tomatkarnevalslördagen. 😏

Party with a view.

Tomatkarnevalsfredagen med bästa Natte😍

Från villan några veckor sen.

(null)

Kommentera inlägget här: