malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Midsommar!

Kategori: Allmänt, Guldkanten

Igår var jag på 30+30 årsfest och det var så roligt! Alla människor, maten, tårtorna, kaffet, lekarna, talen, skratten, drickat.... en komplett samling ting som gjorde kvällen suverän. 

Märkte också i alkoholdimman (nej, jag var inte redlös) att jag är så lik pappa på fest - jag började städa undan efter kaffet, plockade burkar och bråkade med diskmaskinen som inte funkade först. Det har hänt förr på andra fester, att jag plockar undan vartefter, hehe. 
Och pappa är precis så, omsigochkringsig med att hålla lite reda, är ni nöjda där borta? Vattnet slut, lugn, jag fixar!
Så är lilla pappsen. 💖

Så tacksam att de människor jag inte träffar så ofta ändå är så nära mig, de bryr sig om mig och jag bryr mig om dem. Det är så fint. Tiden räcker inte till alla gånger, även om det inte är en ursäkt för att inte skicka ett sms nu som då. Tack för att ni finns! ❤️ och T A C K för den underbara festen 😍
Kommentera inlägget här: