malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Happy New Year!

Kategori: Allmänt

2019 är häääär! Wow! 19. Låter så otroligt mycket. När man tänker tillbaka på alla andra år. Iaf jag ser olika "fack" med årtalet på när jag söker minnen i mitt huvud. Konstigt kanske, gör nån annan det? Jag ser också årets månader i ordningsföljd, med text och allt. Avancerat det låter 😉

Nå året som gått har väl varit helt okej, lite väl varmt i min smak under sommaren kan jag tycka. Varit mycket trött och orkeslös också. Borde kanske ta tag i träningen så skulle det ändra sig? Äta mer järn, har ju dåligt sånt...

Året som kommer ska jag försöka resa runt lite mer, om så bara i Finland. Får se hur det blir, så himla dyrt med bensin osv bara 😞

Jag hoppas att 2019 blir mitt år, känns länge sen som jag haft ett sånt år. Typ 2011, då hade jag ett megakul år. Men i år när jag fyller 30 år så måste jag väl ta tag i mig själv och bli "vuxen" på riktigt? Vill ju inte det riktigt men alltså... fast nån bara är 4 år äldre än mig typ så kan ja känna att den personen är mycket mognare och vuxnare än mig hehe. Å även yngre personer med, jisses. Jag tror väl att jag är yngre än vad jag är egentligen 😂 vad fasen gör och hur beter en 30 åring sig? 😉

Jag är ju efter på flera plan medan andra plan är färdiga. För länge sen. Även om jag är nöjd med mitt liv så saknar jag ändå att ha min egen familj, en familj under samma tak. Jo, det finns Läckbergs familjekonstellation med flera andra olika nyfamiljer, men jag vill ju nog ha en "egen" familj med. Kanske kräver jag för mycket. Jag antar att det inte skulle vara så för mig dock, det står inte i min bok att jag ska ha en storfamilj. Så jag får nog ta och göra det bästa av det jag har. 

Ciao!
Kommentera inlägget här: