malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Blogglista

Kategori: Allmänt

Då inspirationen tryter så finns blogglistor... enkelt att kopiera. Hehe. 

2 positiva saker om mig själv:

Jag klarar av betydligt mer än jag tror, och jag är rätt rolig. 

2 positiva minnen:

De gånger då Alva har varit riktigt glad och nöjd över att ha klarat av något hon tvekat på. 

2 positiva favoriter i hemmet:

Nya smarttvn, och balkongdörren! Annars dör jag av värme. 

2 positiva favorit intressen:

Sticka och gymmet!

2 positiva saker med min kropp som jag är nöjd med:

Att den är frisk och jag är obegränsad, och mina tummar, haha. 

2 positiva tryggheter:

Tak över huvudet och jobb. 


Tar en till för rolighetsskull 😉


Innan jag dör..

Hit vill jag resa: Hmm... Kanada kanske. 

Det här vill jag äta: En riktigt lyxig middag på ett riktigt dyrt ställe. 

En artist jag vill se live: Rihanna eller Spice Girls

Det här vill jag uppleva: Allt som är möjligt, allt jag bara kan. 

Ett språk jag vill lära mig: Franska

En sport jag vill prova på: Surfa, men jag bryter väl benet eller nåt så bäst att låta bli...

Här vill jag bo: I mitt eget hus någonstans, med en gård och inga andra i sikte hehe.

Den här boken vill jag läsa: Den som jag börjat med nu, Skärmhjärnan. 

En kraftansträngning jag vill klara av: En pullup på gymmet 😅

En utmaning jag ska klara av: Är inte hela livet fyllt av utmaningar hela tiden?

Ett äventyr jag vill vara med om: En resa genom Island

Det här vill jag äga: Mitt eget hus, en nyare bil, AirPods 🙈😂

Ett jobb jag vill prova på: Obducent eller kriminalpolis. 

Ett mål med min hälsa: Bli stark!

En person jag vill träffa: Mia Skäringer

En restaurang jag vill äta på: En löjligt dyr (men jag skulle ju äta gratis haha)

En känsla jag vill få känna: Vara kär haha, lugn och ro, harmoni

Det här vill jag skapa: Ett fint hem

 

Kommentera inlägget här: