malinnygards.blogg.se

En vardagsblogg om mitt liv på landet.

Grym på gym

Kategori: Allmänt, Alva, Hälsa, Plugget, Träning, Vardag

Hehe. Nja kanske inte riktigt än. Men jag känner att jag är på väg tillbaka till kärleken för att gymma. Hoppas starkt på att det håller i sig haha! Försöker med två pass i veckan till att börja med, känns överkomligt. Ikväll var jag på gymmet ensam mestadels av tiden och det var så skönt! Snart ska jag börja springa igen ute, men jag vill bygga upp en grundkondition först, den är ju verkligen som bortblåst 😂

Denna vecka är det fullt upp, imorgon ska jag med Alva på ett ärende och på kvällen har vi trivselkväll på skolan. Är ju med i Hem och skolas styrelse, vilket är bra för mig så jag kommer ut bland folk ibland... :)

På torsdag o fredag har jag skoldagar. Är lite skoltrött just nu. Har ju så mycket annat på sistone så skolan har verkligen blivit lidande. Men det skulle vara bra att ha det undan ifall det blir ändringar i behörighet som lärare för min del... nå jag hinner väl. 

Lördag är det lokala gymnastikföreningens fest och där är Alva med. Jag ska städa undan efter festen. Blir säkert bra!

På söndag är det morsdag och då är det 12e gången jag får fira den dagen som mamma! Kan inte fatta det. Känns inte som det. Ändå växer Alva så det knakar, men jag känner mig inte äldre alls. Hon är elva år nu. Galet hur tiden flyger iväg. 

Detta inlägg känns jätteflummigt, men hoppas ni förstår något av det ändå, I hope it makes sense! 

(null)
Från förra året, saknar verkligen det där hårsvallet! 😭 Men hår växer ju... 😉

KOMMENTARER:

  • Anders säger:
    2019-05-11 | 10:47:40

    Du låter peppad för gymmet. Det håller säkert i sig. Duktigt!

Kommentera inlägget här: